Family · Wedding Preparation

Saturday Night Random Thought

The very last sentence made me thought, what will my father say when my boyfriend ask permission to marry me?

That question will never be answered.

Kadang suka mikir, “kalau Papa masih ada, dia bakal gimana ya?”. Lalu Mama sering ngomong, “kalau Papa masih ada, pasti dia pengen kamu cepet-cepet nikah kalau emang udah yakin”. Then I said, “is it? Why?”.

Seribu tanya berlanjut, dan mungkin tiada jawaban | Sebagaimana kasih seorang ayah pada putrinya, yang mungkin takkan pernah terjelaskan.

Pa, izinkan aku untuk menikah dengan lelaki pilihan aku ya. Papa tenang aja, ga ada yang bisa gantiin Papa di hati aku kok. You are still and always be my first love, and my number 1 hero. And I will always be your little princess that misses you every single day. I miss your smell, your hug, your kiss. I miss your presence.

Doakan agar niat dan rencanaku ini lancar dan selalu diberkahi Allah ya, Pa. Nanti Ryan loh yang gantiin Papa buat nikahin aku, jagoannya Papa udah gede banget ya sekarang 🙂

I can’t hold my tears after reading that picture above. And the tears fall harder whilst writing this. Miss and love you, Dad 🙂

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s